miercuri, 11 iunie 2014

Pulpă sau spată?

Pulpă sau spată la tavă? Eu zic că spată.

Pulpă (stânga) și spată (dreapta) de vită la tavă (Foto: Al.-R. Săvulescu)

Nu numai culoarea, ci și aroma și gustul sunt ce trebuie. Iar de consistență, ce să spun, practic ți se topește în gură.

De notat că ambele bucăți au beneficiat de același tratament. Le-am presărat cu sare grunjoasă și piper proaspăt măcinat, apoi le-am rumenit ușor în unt pe toate părțile, după care le-am ținut circa o oră la cuptor, la focul cel mai mic. În tavă n-am adăugat decât câțiva căței de usturoi.

E clar că tăietura e fundamentală (pulpa rămâne de folosit pe viitor doar la mâncăruri).

Oricum, după multe zeci de ani, mă declar mulțumit că se găsește din nou vită românească de calitate în magazine (desigur, atât de românească pe cât poate fi un Black Angus).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu