luni, 23 ianuarie 2012

Rapsod Merlot 2008 Rotenberg: un vin de masă corect



Deși mi-am pregătit carnețelul de notițe pentru prima mea degustare de Rapsod Merlot 2008 de la cramele Rotenberg, până la urmă nu l-am mai folosit. Asta pentru că am decis să nu punctez decât vinurile care pot primi minimum 80 de puncte, iar acest vin nu face parte din această categorie.

Este un Merlot cu o culoare roșie puțin deschisă și transparentă. Primul atac olfactiv este puternic alcoolic (deși vinul nu are decât 13,1 grade). Are o aromă interesantă de fructe de pădure, care, din păcate, este ținută la distanță de mirosul de alcool.

Gustul său este fin catifelat. Consistența sa este medie. Din păcate, se simt zaharurile rămase netransformate în alcool.

Am remarcat o lejeră și plăcută senzație de post gust (condimentat).

În concluzie, pot spune despre Rapsod Merlot 2008 de la cramele Rotenberg că este un vin de masă corect (pentru cei 19 lei cât costă). Nici mai mult, nici mai puțin.

PS Cramele Rotenberg s-au specializat însă în Merlot, din care mai au multe alte vinuri pe care le voi descrie pe rând, pe măsură ce le voi degusta. Gama de preț a următoarelor vinuri din serie, 45-250 de lei, indică faptul că în mod sigur vor urma punctaje mari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu