vineri, 7 ianuarie 2011

Mesaje primite de ziua mea


Am petrecut o bună parte din ziua mea de naștere citind mesaje trimise în fel și chip, cele mai multe pe Facebook. Redau mai jos câteva dintre urările cele mai interesante (sau surprinzătoare) care m-au făcut să zâmbesc și să mă simt bine ieri.

Gabriela M...: La mulți ani, Alex! cu multă sănătate și mult dans, și călătorii în lumea largă, de la Soare-răsare până la Soare-apune, acolo unde zilele devin ore și secundele ani. Să găsești undeva acolo ascuns bine tărâmul tinereții fără bătrânețe și al vieții pline de dragoste și bunătate. Și să ne încânți în continuare cu pozele tale frumoase.
 
Erzsebet T...: La mulți ani, Alex, să ai un an surprinzător! 
 
Ralu G...: La mulți ani, Alex! Să fii sănătos și să ți se întâmple numai lucruri minunate! (Am întrebat-o pe Ralu dacă să aștept să se întâmple sau le provoc, și mi-a răspuns: Măi, ce să zic, uneori e bine să forțezi un pic norocul...) 
 
Leon M...: Many happy returns. I hope we'll have many more good wines together. Even if the wine migh sometimes not be so good, your company always is. Wishing you all the best.
 
Rosemari Ț...: Îți doresc noroc și multe dezlegări! La mulți ani! (Am fost puțin nedumerit ce înțelege Rosemari prin dezlegări, mi-a răspuns: Mă gândeam să dezlegi toate nodurile, încurcăturile și nelămuririle. Toate care te interesează, nu toate pe care le întâlnești, desigur.)

2 comentarii:

  1. Foarte frumoase si calde mesaje ai primit. Esti iubit, pretuit, admirat...
    Las si eu o urare tarzie de sanatate si bucurii. Sa incepi un an minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi frumos, asemenea!

    scuze că răspund abia acum, dar abia acum am văzut mesajul...

    RăspundețiȘtergere