duminică, 10 martie 2013

Poziția copilului


Pe fotoliul de lângă mine, o doamnă cu părul alb tuns scurt. Deși e în vârstă, pare foarte energică. Intrăm în vorbă în așteptarea începerii filmului.

La sfârșit, mă pregătesc să o întreb ce părere are.

Înainte să apuc să deschid gura, îmi spune: „Extrem de intens finalul, probabil că pentru asta l-au premiat!” Și mă întreabă: „Filmul a fost descris ca o luptă între o mamă dominatoare, și un fiu care se răzvrătește. Credeți că e corect?” Fără să-mi lase timp să răspund, continuă: „Eu cred că așa trebuie să se poarte o mamă. Iar băiatul s-a purtat extrem de urât.”

Aș fi avut multe să spun despre film, dar cred că este inutil, din moment ce vecina mea i-a sintetizat perfect esența. 

Poster Poziţia copilului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu