luni, 17 decembrie 2012

O încântare - Real Beer, un adevărat magazin de beri

Berile pe care le-am testat în ultimele zile mi-au adus aminte de pasiunea pentru bere a bunicului meu, și de cum mă scotea câteodată cu el în oraș la o terasă. El bea bere blondă, dar mie-mi comanda întotdeauna porter, o bere neagră, cremoasă, consistentă, parfumată, gustoasă, dulce-amăruie, cum nu se mai produce de mult la noi în țară. Eu beam doar câteva înghițituri, pentru că eram prea mic ca să pot bea cu adevărat alcool, dar îmi amintesc că culoarea, aroma, gustul acestei beri mă fascinau. Mă impresiona și felul cum era îmbuteliată, în niște sticle speciale, mai plinuțe jos, și cu gât lung și subțire, complet diferite de sticlele obișnuite de bere. Am regăsit-o de curând, cu încântare (în varianta London Porter - poate cel mai bun porter din lume), la Real Beer, un magazin din București pe care-l recomand cu căldură. În afara berilor englezești (ale, stout, porter), pe care le găsesc într-adevăr spectaculoase, Real Beer are beri din toate țările cu tradiție în producerea acestei băuturi: (în ordine alfabetică) Belgia, Cehia, Germania, Scoția, SUA, Țările de Jos (poate am uitat o țară sau două, dar las cititorilor plăcerea de a le descoperi cu ocazia primei vizite pe care o vor face la magazin - de fapt poate fi și o vizită virtuală, pentru că Real Beer are și website și pagină de Facebook). Să nu uit: la Real Beer se poate cumpăra și acel nec plus ultra al berilor, Fuller's Vintage Ale, o bere în ediție limitată, maturată în sticle numerotate individual. „Recolta” cea mai veche este din anul 2000. Enjoy responsibly!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu